Just tällä hetkellä mua ottaa päähän toi äijä. Siis niin saamarin (sensuroitu) tyyppi... mutta en jaksa nyt selittää enempää.

Kun mä mainitsenkin sanan kännykkä, tai lasku, niin heti kommentti on että älkää tuhotko hänen budjettiaan. Justjoo saa tunkea budjettinsa sinne missä ei aurinko paista ja itsensä heti perään!!!! Ihan kuin kaikki pyörisi hänen ylhäisyytensä ympärillä ja sen saamarin kannettavan tietokoneen saa muuten kanssa tunkea sinne samaan paikkaan jos se sen joskus saa hankittua mä oon kurkkuani myöten täynnä tällasta siis tää on suoranaista hyväksikäyttöä kun kaiken pitää palvella ton ukon tarkoituksia kun hän säästää sitä kannettavaa tietokonetta varten... voi miljoona tulenpalavaa lieskahymiötä...

Että se siitä keskustelusta, taas mä saan keskustella jonkun muun kanssa ja olla niin yksin tän asian kanssa kuin vain ikinä, mihin hiivattiin mä mitään parisuhdetta tarvin :(

Mutta eroahan mä oonkin pitkin kevättä suunnitellutkin. Saapa nähdä saapa nähdä.